Hur du förbättrar din hälsa och välmående

De flesta av oss vet ungefär vad som krävs för att hålla oss friska och välmående. Men att använda den kunskapen och verkligen göra det som krävs är svårare. De senaste årens forskning kring positiv psykologi och neurologi har gett oss ännu fler verktyg för att stärka välmåendet.

Studier har visat att en så enkel sak som att skriva ner 3 bra saker vi gjort under dagen, gör oss gladare. MyHappiness hjälper dig med det också.

Genom att se vårt beteende på ett antal aktiviteter och känslor över tiden kan vi förbättra vår kunskap om oss själva. När vi börjar se hur dessa samvariera och börjar skriva ner reflektioner över våra tankar kan vi också genomföra de förändringar som behövs.

Vi har använt den senaste kunskapen kring positiv psykologi och neurologi, samt arbetat med läkare och psykologer för att skapa MyHappiness. Vi har också fått massor med kunskap genom att arbete med användare av verktyget under lång tid.

Vi tror att MyHappiness är det snabbaste, lättaste och bästa verktyget som finns för att du ska kunna förbättra din hälsa och välmående, och det är gratis!

Lär dig hur du kan skapa en bättre hälsa. Testa under 21 dagar. 21 dagar är vad en studie säger krävs för att skapa en vana. Vi lägger kontinuerligt upp ny forskning och studier i bloggen.

Lämna stress bakom , vara friska och vara glad hälsodagbok